2017. március 15., szerda

Azokon a napokon nyugodtabb vagyok, így a gyerekeim is nyugodtabbak. Éljen a Kanga!

Két kisgyerek anyukája vagyok. Sanyi 3 és fél, Réka 11 hónapos. Imádom őket, de azért estére már nagyon el szoktam fáradni, és olyankor a türelmem is hamar elfogy. Az egyik este úgy feküdtem le, hogy ez most olyan szuper nap volt, az elejétől a végéig. Összeszedett voltam végig, ők cukik voltak. Nem voltak hisztik, könyörgés, semmi, csak egy nyugodt és szuper nap, ahol élvezni tudtuk végig egymás társaságát. Elgondolkodtam, vajon miért lehet ez a nap más, mint a többi. És akkor rájöttem, hogy aznap voltunk Kangán.
Azóta tudatosan figyelek rá, hogy vajon tényleg ez volt a titok. És rá kellett jönnöm, hogy igen. Azokon a napokon nyugodtabb vagyok, így a gyerekeim is nyugodtabbak. Éljen a Kanga!

Regina, Sanyi és Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése