2017. április 15., szombat

"A Kanga szuper lehetőség, hogy friss anyukaként visszarázódjak a korábbi sportos, aktív életmódba"

Már régóta fontos szerepet tölt be az életemben a mozgás. A várandósságom előtt sokat úsztam, kerékpároztam, időnként még túlélőtúrákra is jártam - mindezt jó társaságban. A terhesség során persze kicsit visszavettem a tempóból, de miután a kislányom megszületett, ismét olyan mozgásformára, kikapcsolódásra vágytam, amely - most már mindkettőnknek - javunkra válik.
A Kanga szuper lehetőség, hogy friss anyukaként visszarázódjak a korábbi sportos, aktív életmódba, jó társaságban, és hogy a kislányomnak is biztosítsam ezt az életérzést. Blanka szintén nagyon élvezi a babás gyakorlatokat és a többi baba társaságát az órákon, és persze jókat alszik a hátamon :)

Nóri és Blanka, Székesfehérvárról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése