2016. március 2., szerda

Andi levelei - 2. rész


"Kedves Andi,

Én és Csenge azért szeretünk tornázni veled, mert:
-Mindig jól érezzük magunkat.
-Alkalomról alkalomra egyre ügyesebbek vagyunk.
- Sok más babát - anyát ismerhetünk meg, nem érezzük magunkat egyedül.
- Mindig mosolygósan telik a torna.
- A torna után, én mindig erősnek, legyőzhetetlennek érzem magam, tele vagyok életerővel, még akkor is ha aludtam éjjel. 
-Csenge úgy szocializálódik, hogy én közben figyelhetem őt.
-Ha tehetném hetente többször mennék Kangára.

Köszönjük és hálásak vagyunk.
Puszi - ölelés: Regina és Csenge"


"Próbáltam egy szóval meghatározni, mit jelent nekem az, hogy Kangára járok Hozzád...nekem ÖNBIZALMAT ad! Számomra ez a legjobb szó...minden területen erősít.. Első gyermekes, friss anyukaként tele voltam félelemmel, bizonytalansággal, de a Kangán találkozhattam hozzám hasonló anyukákkal, hasonló gondokkal, már tudom, hogy nem én csinálom rosszul, természetes, hogy vannak akadályok, de mindent megoldunk, legyőzünk. Minden Kanga óra ösztönző, inspiráló számomra, és egyre jobban érzem magam a bőrömben!! Emlékszem, az első óra reggelén még majdnem meghátráltam, gondolván...áá, ez nem nekünk való, jobb lesz itthon maradni, biztonságosabb...de jó, hogy mégsem tettem!!!

Nyilván Te teszed ezt az egészet kerekké, mindig bizalommal fordulhatunk hozzád és hihetetlen a kisugárzásod!!!
Jajjj, ne...azt hittem, vége a sírós korszaknak...mindjárt megint bőgök, csak most a boldogságtól, hogy van egy gyönyörű kisfiam, akivel ilyen klassz csapathoz tartozhatunk!!!
Kriszti és Csabika"


"Hogy miért szeretek kangára járni?


Mert strukturálja a hetemet, tudom, hogy ha szerda, akkor kanga. :) Jó kicsit messzebbre is kimozdulni a kicsivel, nem csak a megszokott köröket róni a ház körül. Ott pedig szól a zene, lehetőség van hasonló élethelyzetben lévő anyukákkal beszélgetni, a baba kb. 3/4 órát van hordozóban, ami nagyon jó érzés lehet neki, mert én itthon sosem cipelem ilyen sokáig, illetve persze, nekem is jó, hogy együtt vagyunk. Emellett kellemesen lefáraszt az edzés, jól megmozgat, de nem terhel túl szülés után és ez megnyugtató. Az is külön kiemelendő az edzésben, és hatalmas erénye, hogy kifejezetten azokra a helyekre fókuszál, amelyeket megviselt a kihordás, szülés. És a nőknek nagyon fontos a regenerációban..

Andi pedig tüneményes karakter, nagyon kedves, rendkívül közvetlen, mégis határozott. Jó zenéket hoz és egyesével figyel az anyukákra, kisbabákra. emellett igazán nőcis, szép és csinos, ami inspiráló :)
Ági és Mira baba"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése