2016. február 27., szombat

Andi levelei - 1. rész

"Azért szeretek kangára járni, mert végre mozgok valamit a sétáláson kívül. Fontos lenne, hogy kisebb legyen a pocakom és ez az edzés szerintem jó rá, meg egyenlőre mást nem nagyon csinálhatok - pl. felülést.


Nagyon jó, hogy a babám is társaságban van, így szokja a környezetet. Ha megy bölcsibe, nem lesz idegen számára a társaság.

Az edzés is nagyon jó. Tetszik, hogy babával mozgunk.A gyakorlatok is tetszenek és szerintem már alakul a pocak is. De még van hova alakulnia.
Szerintem nagyon jól tartod az edzést, mindig figyelmeztetsz hogy 'pocak behúz', néha elfelejtem, ezért jó. :) 
A légkör is szuper, mindenki nagyon kedves, nem okoskodik senki, szuper minden :)

Jó ötlet volt ez a farsang is. Feldobta a napot.

Andi és Dorina, Debrecen"



"Kedves Andi!!

Nagyon köszönjük , hogy ilyen szuper csapat tagjai lehetünk. Már nagyon várjuk a következő szerdát  Mindig nagyon jól érezzük magunkat az óráidon, és a jókedvünk és energiánk egész nap tart :-) . Nagyon tetszik, hogy ilyen szépen felépített óráid vannak, látszik hogy sok munkád van mögötte és minden alkalomra felkészült vagy. A plusz dolgok, a fotós, farsangi buli, elméleti ' tananyag', kedves meglepetések, a jókedved és pozitív energiád tovább fokozzák az óráid színvonalát. 

Az is nagyon tetszik hogy egy szuper csapatot faragtál teljesen ismeretlen anyukákból :-). 

Öröm veletek a mozgás :-). Liza babámnak pedig külön öröm, hogy még torna közben is rajtam lóghat :-) . Ja, és kezdem érezni az izmaimat is :-) 

Anita és Liza baba"


"Kedves Andi!


Már több, mint egy hónapja kezdtük el a vezényleteddel a Kanga tréninget☺️
És igen, nagyon élvezzük☺️
Lássuk csak, miért is tudjuk ajánlani mindenkinek!

Először is, szerintem minden otthon levő Anyuka tudja, hogy milyen jó rendszeresen kimozdulni otthonról! Séta oda, torna, tánci...e közben pedig a babuci alszik, figyelget, játszik, nézeget☺️

Azt hiszem a csoportunkban az én babám a legidősebb, már lassan 14 hónapos. Mindig tartottam egy picit az ilyen lehetőségektől, mert:
Jajj, sírni fog! Jajj, cicizni akar! Jajj, nyűgös lesz!...

És végre egy hely, ahol ez tényleg nem gond! Ahol azt hiszem, valóban egy jó kis csapat gyűlt össze! Ahol tudunk beszélgetni kicsit☺️
És mindeközben még mozgunk is!

Én szerencsés vagyok, mert nemigazán viselte meg a testemet a kilenc hónap. Attól függetlenül, hogy a terhességem előtt és alatt is rendszeresen mozogtam, és nagyon tudatosan odafigyeltem a testemre, tényleg érzem magamon ezt a fajta mozgást is! Kellemesen elfáradok az erősítő feladatok alatt, a táncos-hordozós rész pedig az abszolut kedvenc☺️Mindeközben pedig a babucim is elalszik, aki egyébként elég hadilábon áll az alvással☺️

De azt hiszem, ezt az egészet nem élvezném ennyire, ha nem Andi tartaná!
Ő egy igazi szív-lélek ember!
Tényleg érdekli, hogy hogy vagy, hogy érzed magad, mi újság veled...és ez nagyon ritka!
Rengeteg lelkes biztatást kapunk Tőle, ami ebben az időszakban nagyon fontos egy Anya és egy Nő életében egyaránt! Hihetetlenül csinos, energikus, kedves...az Anyukáknak megjön a kedve a mozgáshoz!
Alig várjuk a haladó kurzust és a babakocsis órákat is!

Köszönjük a lelkesedést, az energiádat, a kedvességed Andi!
Nagyon sok sikert kívánunk Neked!
Gulyás Kata és Zoé"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése