2016. szeptember 11., vasárnap

Egy Kanga-tréner leveleiből :-) Ezért (is) érdemes! :-)

A Kangával való megismerkedésem 2015. február 04-én, egy nyílt edzésen kezdődött. Mivel terhességem előtt és alatt is sportoltam, nem volt kérdés számomra, hogy kipróbálom ezt az edzésmódszert, amiről a védőnőtől hallottam először. Jázmin 3 hónapos volt, amikor bejelentkeztem az első órára, és bevallom, nem számítottam nagyon kemény edzésre, gondoltam, á ez olyan kis baba-mama torna, jól elleszünk majd Jázminnal. De nem így történt! A guggolásoktól jó kis izomlázam lett, és itt tudtam meg nagyon fontos információkat a szülés utáni edzésről is.

Nekem nem volt nagy eltávolodás az egyenes hasizmok között (1 cm) mégis azóta is minden hasizom gyakorlatnál figyelek, hogy helyesen kivitelezzem, ahogyan szépen Renkától tanultam, és hallom minden edzésén, legyen az kanga, anya torna vagy KangaBurn. :) Minden héten mentünk, és nagyon jó kis csapat alakult ki a végére.
Azóta is minden kismama és friss anyuka ismerősnek ajánlom mindegyik fajta órát. 

Hogy mit adott Nekem a kanga? 

Jókedvet, önbizalmat, barátokat, kondíciót, és egy fantasztikus edzőt, Renkát, akihez mind a mai napig bizalommal fordulok mind testedzés, mind táplálkozás, mind gyereknevelés témában. Köszönjük Renka ezt a másfél évet, és bár Jázminnal már csak pár alkalommal tudunk menni hozzád, hiszen a kislány már kész "nagylány" és bölcsibe megy, én a KangaBurn edzéseken továbbra is rendszeres vendég leszek. :)

Kitti és Jázmin, Veszprém 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése