2017. szeptember 26., kedd

"A fogzás miatti kialvatlanság ellenére jókedvűek, kiegyensúlyozottak vagyunk. "

Kislányom 9 hónapos, kezdő kangások vagyunk. Korábban rendszeresen sportoltam, de veszélyeztetett terhesként a mozgás nagyon lecsökkent a mindennapokban. Örültem, ha két fiam mellett kismama tornára eljutottam.
A hónapok észrevétlenül teltek és gyakorló anyukaként olyan helyet kerestem, ahol kislányommal együtt van lehetőség ismét formába lendülni. Már első alkalommal megtapasztaltam, hogy a közösség is szuper, az anyukák segítik egymást. Teljesen feltöltődve értünk haza, kislányom átaludta az óra hordozós részét!
Férjem is észrevette, hogy a fogzás miatti kialvatlanság ellenére jókedvűek, kiegyensúlyozottak vagyunk. 
Örülünk, hogy rátaláltunk és Mira is kanga-baba lett!

Let's Kanga!


Dr Nagy Dóra
Zalaegerszeg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése