2017. november 1., szerda

"A Kanga egyszerűen tökéletes"


Hogy miért a Kanga? Ez egyértelmű: a Kanga egyszerűen tökéletes egy olyan anyukának, aki szeret mozogni, de a babáját egy percre sem szereti egyedül hagyni.

A terhesség, illetve a szülés előtt rendszeresen jártam tornázni, és ezt a jó szokást a baba mellett sem akartam abbahagyni. Már 10 hónapja járunk, és nagyon élvezzük! A rendszeres kangázásnak köszönhetően megszabadultam a terhesség alatt felszedett kilóktól, és az erőnlétem is sokkal jobb. A kislányomnak is nagyon tetszik, jó volt látni, ahogy felfedezik egymást a gyerekek, szerintem ezáltal nyitottabbá válnak, nem lesznek félénkek. Később számukra is természetessé válik a mozgás szeretete, ami nagyon fontos. Nekünk, anyukáknak is jól esik új ismeretségeket, barátságokat kötni, tanácsot adhatunk és kérhetünk egymástól a „szokásos”, gyerekneveléssel kapcsolatos kérdésekben. Egy szóval: a Kanga szuper a babának és a mamának egyaránt. :-)



Márton Adrienn, Debrecen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése