2017. november 15., szerda

"Ancsa mindig figyelt arra, hogy az edzettségi szintemnek megfelelő gyakorlatokat végezzek"

2017. elején kezdtem el kangázni, akkor volt 4 hónapos a kislányom. 

A terhesség alatt 20 kg-ot szedtem fel. Sajnos veszélyeztetett terhesként feküdnöm kellett, a kilók csak úgy szaladtak fel rám. Tudtam, azonban, hogy amint lehet, mindenképpen szeretnék elkezdeni mozogni. Mivel kislányom szerencsére ügyesen szopizott, így olyan mozgásformát kerestem, amit szoptatás alatt is ajánlanak, és a babával együtt végezhetek. Emellett szerettem volna közösségbe járni. 

A neten olvastam, hogy a Kanga tréner a hasi izomzat szétnyílását is meg tudja állapítani. Akkor eldöntöttem, hogy jelentkezem egy Kanga órára. Mivel Pestimrén lakom Fodorpataki Ancsa lett az edző, akihez kerültem. Már az első órán pozitív meglepetés volt, hogy kaptam hurcit, amit addig még soha sem használtam. Ancsa mindent elmagyarázott segített a hordozó felvételében megnézte a hasam és egy csomó tanáccsal ellátott. Az is szimpatikus volt, hogy a próba óra ingyenes volt. 

Heti rendszerességgel jártam és járok azóta is. Először természetesen csak könnyített programot csináltam, és már az is eléggé megterhelt, de szépen lassan beleszoktam a rendszeres mozgásba. Megszerettem az óra menetét, hogy először talaj gyakorlatokat végzünk beleértve a plankolást, az alsó has, a hát edzését, és a babával a hátunkon pedig mehetnek a guggolások meg persze a koreográfiák szuper zenékre. 

Mellette persze figyeltem is arra mit eszem, de a heti 3 – 4 Kanga óra rengeteget segített. Ebből volt ami teremben volt megtartva és volt babakocsis Kanga is a szabadban. Ancsa mindig figyelt arra, hogy az edzettségi szintemnek megfelelő gyakorlatokat végezzek, nem csak a könnyített az elején, de később kellően nehezített is gyakorlatokon. 

Kislányom azóta imád hurciban lenni, ha már meglátja mosolyog, azonnal kéri, hogy vegyem fel a hátamra. 

A tornán kívül természetesen a társaság, a közösség is jó volt. Sok kangás Anyukával azóta is rendszeresen összefutunk a kerületi rendezvényeken. 

Most ott tartok, hogy a terhesség alatt felszedett kg-okat teljesen sikerült leadnom. És nem állok meg. Tovább szeretnék fogyni, és formálódni. Sokkal jobban érzem magam a bőrömben, és ma már nagyon hiányozna az életemből. 

Ajánlom minden Anyukának, edzettségi szinttől függetlenül. A csoportban van köztünk akinek, mint nekem komoly feleslegtől kellett megszabadulni, és van, akinek csak formálódni kellett. Mindnyájunknak megoldást jelentett a Kanga. 



Köszönöm!

Annamari és Viki, Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése