2016. január 1., péntek

"Egy új baráti kör alakult ki a Kangán" - Ági

Emese tréningjét véletlenül találtam, mivel egy közös ismerősünk megosztotta a nyilt óra hirdetést a facebookon. Előtte egy másik babamamás tornára jártam, de az valahogy nem fogott meg, ezért kezdtem valami mást keresni. 

Sajna a nyílt órára nem tudtam elmenni, de a kurzusra már becsatlakoztunk Mersével. Merse nagyon élvezte, és persze én is. Mindez már több mint egy éve. 



Alapvetően nem vagyok egy nagy hordozó bajnok, de az órákat mindig élveztem. Bevallom nem csak a torna miatt, hanem mert mindig nagyon jókat beszélgetünk óra előtt, után (néha közben is - gondolom Emese ennek nem mindig örül :) ). És persze mindig jó érzés hogy ismét mozogtam egy jót, tettem valamit az egészségemért. ;)

Mersét már nem hordozom az órákon, nem szeretem ha elalszik, olyankor délután nem alszik semmit. És azért az a 2 óra csend délután valljuk be megfizethetetlen. ;)
Merse most 20 hónapos. Néha velünk tornázik, Emesével fotózik, és gyümölcsöt fogyaszt. Persze közben rohangál. :) Ő is jól elfárad.



A tavasz és a nyár folyamán haladó és babakocsis kangáztunk, flashmobra készültünk... Ez idő alatt egy új baráti kör alakult ki a kangán. Imádom a lányokat, tudunk egymástól tanácsot kérni, receptet cserélni, közös programokat szervezni. Így érzi az ember hogy nincs egyedül a bajával, és persze a boldogságával.

Kolléganőm csodálkozott azon, hogy nincs bejáratott játszóterezős baráti köröm. Nem az nincs, de van kangás! Szerintem ez sokkal menőbb. ;) 

Merse is itt kezdett szocializálódni. Most már bölcsibe jár, szereti a gyerekeket, és ebben nagy része volt/van a kangás óráknak. :)

Köszönöm Emesének hogy ezt megadta nekünk, rávett minket hogy mozogjunk együtt, motivál minket a lelkesedésével. Őt nem lehet nem szeretni.

Örülök hogy része lehetek egy ilyen nagy családnak. Köszönöm nektek, köszönöm Emese! ♥♡♥♡
Let's Kanga!

Major-Papp Ági, Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése