2016. november 25., péntek

"Fokozatosság, odafigyelés, jó hangulat és azonos érdeklődéssel rendelkező társaság!"

Szülés előtt és a terhesség alatt is tornáztam, így számomra nem volt kérdés, hogy szülés után is mozogjak valamit. Áron április 22-én császárral jött világra, így a nőgyógyászom és a védőnőm azt javasolta 10-12. héttől fokozatosan kezdjek el mozogni. Július végén belevetettem magam a keresgetésbe... De mi legyen az a sport, ahol figyelemmel vannak a terhességgel járó változásokra és az alig pár hónapos babám is velem jöhet? Szerencsére nem kellett sokáig kutakodnom, a kerületi művelődési központban láttam a kanga torna plakátját. Gyorsan fel is vettem a kapcsolatot Dajka Emesével, azonban augusztusban nyári szünet volt, így még várnom kellett... Szeptember közepén már az első nyílt órán megtetszett a kanga!
Fokozatosság, odafigyelés, jó hangulat és azonos érdeklődéssel rendelkező társaság! Ez nálam mindent vitt!! Most lett vége a 8 alkalmas kezdő kurzusnak, azt gondolom nálunk ez már heti fix program lesz a jövőben is! :)


Mádi Hajnalka Budapest XI. kerület


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése