2017. január 22., vasárnap

"Már az első alkalommal tudtam, hogy nagyon jó ötlet volt. " Anita története

Először 2016  nyarán hallottam a kangatrainingről. Gyakori hát és egyéb mozgásszervi fájdalmaim miatt kerestem rá a neten, hogy mégis mit és hogyan mozoghatnék ami jó nekem, jó a babámnak és persze Apának is. Olyan mozgásformát kerestem ami átfogó, nem árt a rectus diastasisomnak, kicsit szocializálódhatunk is, élvezhetjük hasonló anyukák és babák társaságát (megelőzve az "elsárkányosodást" 😄) Október 1-én találkoztam Horváth-Huber Timivel Kiskőrösön, ahol Tőkés Renáta tartott előadást a rectus diastasisról. Ott döntöttem el, hogy mindenképp tennem kell az egészségemért. Így elkezdtünk Timihez járni kangázni. Már az első alkalommal tudtam, hogy nagyon jó ötlet volt. Vidáman, mosolyogva (jól leizzadva) telt az első óra. Dávid, aki akkor volt 7,5 hónapos nagyon élvezte, és én is. Haza úton be sem állt a szám, úgy meséltem Apának, mit csináltunk, hogy csináltuk és hű meg haaaa... 😄. 
Alig vártam a következőt! És ez mai napig így van. Imádjuk és nagyon nagyon köszönjük Nektek!

Kissné Szücs Anita, Kiskőrösről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése