2017. január 9., hétfő

"Nemcsak megdolgoztat keményen, de odafigyel a picurik igényeire, hangulatára, állandó jókedve, fülig érő mosolya oldja a napi feszültséget"

Sziasztok!
Ildikó vagyok Debrecenből. 3. gyerkőcöm születésekor találkoztam a kangatréninggel. Közel a 40- hez született Panna Sarolta lányunk . A két testvére 10 , 12 évesek. Mindhárom gyermek császármetszéssel jöttek világra, a hasfalam eléggé meggyengült. Világ életemben sportoltam, nem volt kérdés , hogy Pannával is keresek valamilyen edzést. A három gyermek körüli napi teendők annyira kimerítőek, hogy szerettem volna olyan sportot találni, ami nemcsak segít visszanyerni az alakomat, edzettségemet, hanem ki is kapcsol, új élményt ad. Pont ilyen a KANGATRÉNING! Szuper edzőre találtam Debrecenben, aki nemcsak megdolgoztat keményen, de odafigyel a picurik igényeire, hangulatára, állandó jókedve, fülig érő mosolya oldja a napi feszültséget. Ha valami miatt nem jutunk el az edzésre, rendkívüli hiányérzetünk támad. Pannával Kangatréning logós bodyban- pólóban edzünk, amit előző este felvéve, mosolyogva jelzi, hogy másnap Kangázni megyünk Andival.
A Kangatréning nemcsak egy sport babával, hanem egy olyan heti rutin, amely rendben tartja a fizikai erőnlétemet, visszaadja a nőiességemet, pozitívan hat a hangulatomra, új barátokat és csapatot ad, valamint megerősíti a babával való kapcsolatomat. Köszönöm Andinak , aki megismertette velem a KANGATRÉNINGET és mindenkit buzdítóként, hogy legyen egy ilyen kiváló csapat tagja.


Üdv.: Ildikó (Debrecen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése