2017. január 4., szerda

"Marci a harmadik kisfiam, de az első akit a hátamra vettem." Rita és Marci

Marci a harmadik kisfiam, de az első akit a hátamra vettem. Elvégeztük a kezdő kurzust Pannival és Zitával. Az első perctől imádjuk. Marci nagyot alszik, nekem pedig minden testrészemet átmozgatja, de nem érzem megterhelőnek és minden alkalom után tele energiával indulok haza. Igaz a mondás, fitt anyuka boldog baba, de én magam is boldogabb vagyok. Alig várom, hogy saját hordozóba bármikor magamra rakhassam, én ezt kértem a Jézuskától! 

Köszönöm az élményt és a lehetőséget Panninak és Zitának! 

Apuka:
Anyuka mindig vidáman, tele élményekkel jön haza a tornáról, nem tűnik fáradtnak és folyton azt meséli, hogy milyen könnyű és kényelmes Marcival a hátán.

Rita és Marci, Budapest 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése