2016. december 28., szerda

"Bátran merem állítani, hogy városunk - Miskolc - legjobb baba-mama programja."

Szülés után, a szoptatás alatt meghíztam. Úgy éreztem, hogy tornáznom kell, csak ahhoz lusta vagyok, hogy itthon mozogjak. :) Így a internetet bújva akadtam a Kangatrainingre. Bátran merem állítani, hogy városunk - Miskolc - legjobb baba-mama programja. Hiszen a Kanga nem csak egy edzés, hanem egy közösség, egy baba-mama klub, ahol mindenki jól érzi magát. Szeretem, hogy a trénerünk, Hegedűs Tímea külön figyel a kismamákra, és hogy órák után mindig valamilyen érdekes, hasznos információval lát el minket. 
Nemrég hosszabb időre Debrecenbe kellett utaznunk a családommal, és mivel hiányzott a Kanga :), így csatlakoztam Weisz-Kovács Andrea csapatához. Ott is ugyanolyan jól éreztük magunkat Mátéval, mint Miskolcon.
Nemsokára Egerbe megyünk, sajnálattal láttam, hogy ott nincs Kanga. Nem is tudom, hogy mi lesz velünk. :)


Üdvözlettel:
Benéné Gál Csilla és Bene Máté

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése