2016. december 5., hétfő

"A nyári flash mob csapatba sikerült belesétálnom és kíváncsi lettem mi lesz ez?"

Valamilyen formában mindig része volt az életemnek a mozgás, de túlságosan komolyan sosem vettem. Panni születése után egyre inkább éreztem, hogy valami hiányzik még és akkor jött velem szembe a Kanga. Szó szerint, mert a nyári flash mob csapatba sikerült belesétálnom és kíváncsi lettem mi lesz ez? Akkor költöztünk ide és nem találtam a helyemet. Nagyon megtetszett a dolog és éreztem ennek a részese akarok lenni. Lassan fél éve járunk és azóta nem csak a közérzetem jobb, de ilyen rövid idő alatt látom is a változást a hasamon. Ráadásul olyannyira elkapott a hév, hogy nem elégszem meg az órákra járással, hanem Renka a te segítségednek köszönhetően bízom benne, hogy hamarosan én is a csapatod tagja lehetek és tovább adhatom másoknak is azt, amit nekem jelent a Kanga! :)

Adél, Veszprém



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése