2016. december 7., szerda

"Az én kisfiam, 12 hetesen pont a Kanga edzésen fordult meg először."

Mindig nagyon fontos volt számomra a mozgás. Míg a baba a pocakomban volt, már akkor is odafigyeltem erre. Akkor értesültem erről a mozgásformáról és szerettem volna kipróbálni. Sajnos császárral szültem, így lassabb volt a felépülés, de a mozgás nagyon hiányzott. Persze a baba nélkül nem mennék! :) A Kanga kiváló alkalom erre, hogy míg mozogsz más anyukákkal, ott lehet veled a picikéd! :) Mi már pár hetes kora óta hordozunk, nagyon szerette, így biztos voltam benne, hogy a hordozós edzés is tetszeni fog neki. 10 hetesen értesültem róla, hogy indul kezdő kurzus, nem akartam lemaradni róla így jelentkeztünk is. Az első órán még kicsit nehéznek tartottam a gyakorlatokat, hamarabb kifáradtam, de alig vártam a következő alkalmat. Nem járunk régóta, de nagyon megszerettem én is és a baba is az edzéseket, és alig várunk minden alkalmat, hogy újra mehessünk, az első alkalom óta is sokat formálódott a pocakom. Az trénerünk nagyon kedves, segítőkész. A közösség is nagyon jó. Igazi feltöltődés az óra mindkettőnknek. A hordozás pedig elmélyíti a kettőnk közti szoros kapcsolatot. A Kanga az a mozgásforma, ahol formálódhatsz, feltölt energiával, önbizalmat ad és még szorosabbá válhat a babád és Te közti kapcsolat. Nem utolsó sorban a babának is jó egy kicsit kimozdulni, idegen környezetben, más babákkal találkozni. Az én kisfiam, 12 hetesen pont a Kanga edzésen fordult meg először. :) Úgyhogy ő is komolyan veszi az edzéseket. :) Köszönjük Kanga! Let's Kanga!

Noémi és Zente, Szeged

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése