2016. december 13., kedd

"Jobban érzem magam a bőrömben, mióta kangázok" Hajni és Léna

A mi Kangás történetünk úgy kezdődött, hogy márciusban megszületett a kislányom, de valahogy a kilók nem úgy mentek le a hasamról, mint 4,5 évvel ezelőtt a kisfiam születése után. Aztán rájöttem, hogy szét van kicsit nyílva a hasizmom, és ekkor hallottam egy kolléganőmtől, hogy milyen szuper a Kangatraining. Itt Debrecenben elmentünk az első nyílt edzésre szeptemberben, ahol egy roppant szimpatikus, pozitív kisugárzással rendelkező, állandóan mosolygó tréner fogadott minket (Weisz-Kovács Andi). Nem volt kérdés, hogy fogunk-e járni a kangatrainingre. Léna általában jókat alszik a hátamon, és pedig kellemes elfáradok az óra végére. Azért is szeretek járni az edzésekre, mert így ki tudok mozdulni otthonról, jó társaságban vagyok, babás anyukákkal találkozok, akikkel babás kérdésekben tapasztalatot is tudunk cserélni, és nem utolsó sorban mindezt a kislányommal tehetem! Jobban érzem magam a bőrömben, mióta kangázok, és a férjem szerint formálódtam is! Szóval megérte elkezdeni, és nemsokára nekifogunk a haladó kangának is :-)

Úgyhogy Let’skanga!

Hajni és Léna Debrecenből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése