2015. november 28., szombat

"Ez egy igazi varázstorna, ahol én vagyok a varázsló" - Andi, a legújabb Kanga-trénerünk :-)

"Varázstorna"

Immár negyedik éve vagyok itthon két tüneményes baba édesanyjaként. Világ életemben sportoltam, táncoltam, és az anyasággal valóra vált kisgyermekkori álmom. Egy nap a barátnőm felhívott, és azt mondta, hogy talált valamit, ami igazán hozzám illik. Ez volt a Kangatraining. Attól kezdve a gondolataim máshol sem jártak, a családom minden tagja elkötelezetten támogatott, és belevágtam. A férjem a képzés óta viseli a Kangás rózsaszín karkötőmet, az összes kisbabás barátnőm már előre bejelentkezett a leendő óráimra. A kislányom magától hozza a Manducámat és mászik a hátamra, közben lelkesen hajtogatja, hogy "tánci, tánci".

Ez egy új életérzés, egy fantasztikus dolog, hiszen a legkedvesebb kincseinkkel csinosodhatunk, kapcsolódhatunk ki, úgy, hogy közben mindenki boldog, elégedett és jól érzi magát. 

Úgy érzem, hogy felnőttkori álmomat is valóra válthatom azzal, hogy Kangatréner lehetek, mert imádom a babákat, a mozgást, és rengeteg Anyukának, Kismamának lesz módom segíteni. 

Azt hiszem eddigi legnagyobb elismerésem a barátnőmtől kaptam, aki 2 hónapos kislányával kipróbálta a Kangát - még csak a nappalinkban, mert a vizsgára készültem :) -, és azt mondta, hogy 

 ez egy igazi varázstorna, ahol én vagyok a varázsló!

Mától hivatalosan is "varázsló" vagyok, a sikeres vizsgáknak köszönhetően!
Indulhat a varázslat! :)

Köszönöm Reni!!!!!!!! :)

Weisz-Kovács Andi, Kangatréner, Debrecen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése