2015. november 20., péntek

"Mozogni igenis jó." - Dóri története

Sziasztok!

Az én történetem a Kangatraining-gel 2015. szeptember 25-én kezdődött az első nyílt órán, amin részt vettem az akkor majdnem 5 hónapos lányommal, Henivel. Innentől kezdve, változott meg az életem, egy fittebb és boldogabb életforma felé.

A szomorú és boldogtalanabb előzményekről is írnék kicsit, hogy ezzel is bátorítsak másokat is arra:
 Mozogni igenis jó és babával sem lehetetlen. :-)

A lányom 2015.04.30-án született, komplikációmentesen, első babaként. Nagy szerencsém volt, hogy az első hónapban a férjem itthon volt velünk. Miután viszont visszament dolgozni nem tudtam napirendet kialakítani, nagyon nehezek voltak a mindennapok, vártam nagyon, hogy a férjem hazaérjen a munkából és segítsen, holott tudtam/tudom neki sem volt könnyű. Folyton fáradt voltam, ingerlékeny és lehangolt. Nem nagyon volt, és még most se nagyon van segítségem a férjemen kívül, de tudom másoknak még ennyi sincsen.

Nagyon erős a gyanú bennem, hogy szülés utáni depresszióm volt, amihez valószínűleg hozzájárult az, hogy a várandósságom majdnem 9 hónapját itthon a 4 fal közt töltöttem, mert a munkám jellege nem tette lehetővé azt, hogy várandósan dolgozzak. A rosszulléteim miatt majdnem 4 hónapig szinte semmit sem tudtam csinálni, semmi sem esett jól. Később eljártam úszni, amíg csak lehetett kihasználtam ezt a kimozdulási lehetőséget.

A Kangatraining-re véletlen találtam rá, mivel a hordozás amolyan "kötelező elem" kellett legyen az életünkben, mert van 4 közepes termetű kutyánk (kennelben), akikkel minden nap hóban-esőben-szélben is kell sétálnunk. A babakocsi nem volt opció számunkra. :-)

Szóval a hordozással kapcsolatos honlapok és facebook oldalak böngészése közben találtam rá a Kangára, ami nagyon megtetszett. Szerencsére a közelünkben is volt óralehetőség. Később lehetett volna menni egy még közelebbi helyen lévő órára, de maradtam a Wekerlei kangázó anyukák közt, mert szerintem nagyon jó kis csapat lettünk. :-) Remélem a kezdő kurzus után is megmaradnak a csoporttagok és persze a hangulat is.

Azóta még lelkesebb lettem, hetente 3X járunk valamilyen hordozós mozgásformára, melyből egy a Kanga. 



Nagyon örülök, hogy van erre lehetőségem, 
furán hangzik de a baba mellett sokkal több időm van mozogni, mint őelőtte. Azt hiszem függő lettem. :-)

Bátorítok mindenkit, aki eddig csak kacérkodott a gondolttal, hogy belevágjon. A fitt és boldog anyukának a babája is boldog és kiegyensúlyozott. :-)


Kangára fel! ;-)


Mátrai Dóra

Vecsés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése