2015. november 27., péntek

"Velük otthon vagyok" - Marina verse :-)

Nem tudhatom

Nem tudhatom, hogy másnak a Kanga mit jelent, 
nekem kedvencem itt e mozgással teli kis program, messze ringó bulis korom világa.
Belőle merítem én, mindennapos jókedvemet,
s remélem sokáig élvezhetem is ezt.
Velük otthon vagyok. S ha néha lábamba görcs szalad, 
tudom, hogy együtt könnyebb lesz egy perc alatt.
Ki internetről olvassa a történeteket, annak semmitmondó a tánc,
s nem tudja, milyen fáradtságos is az egyensúlyozás.
Annak mit rejt-e kép? Rogyi pózt s vad csapást?
De nékem erőt, örömöt, Marcit, sok kedves anyát.

Az képeket lát, s mozdulatokat,
míg én tornázót is, ki önmagáért hajt,
mosolyt, kacajt, jókedvet és gyereket.
És ott a Marci ♡, a szerelmünk zàloga, 
aki gyorsan elalszik ha batyuban hátul van.
Hisz kangások vagyunk mi, mind hasonlóképp,
s tudjuk mi következik, mikor és mikép.

Nagy nyereményed sorsold ránk Kangatréner!

Dr. Vass Marina, Szeged


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése