2015. november 21., szombat

"A sport, a séta, a beszélgetés azonban gyógyír" - Adél története

Kedves Renáta!

Az én történetem nem a szokványos "nem éreztem magam jól a bőrömben, éreztem, hogy sportolnom kell" történet. Igen ezek mind igazak és én éreztem is,hogy a csontjaim szinte zörögnek, az ízületeim nem úgy funkcionálnak ahogy kell. 
De nagyon kevesen és keveset beszélnek a szülés utáni depresszióról, a komplikált szülést követő esetleges poszttraumás stressz szindrómáról, ami sok-sok anyukát érint. 
Én őszintén bevallom, hogy valószínűleg kis mértékben, de mind a kettőben "szenvedek/szenvedtem". A szülésélmény feldolgozása,a régi testkép elvesztése, a sok egyedül töltött idő a babával, az új feladatok az arra hajlamos nőt próbára teszik. 



A sport, a séta, a beszélgetés azonban gyógyír. Nagyon Boldog voltam, hogy ilyen kis településen, mint Balatonföldvár indul Kanga, hiszen itt hasonló történetű anyukákkal találkozom és még sportoltatok is. Nagyon jót tett és tesz a Kanga velem. Így a kisbabám is egy kiegyensúlyozott anyukával töltheti a mindennapjait. 
A trénerünk is maga egy pszichológus :-) :-)

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!!!

Szép napot, 
Szentiványi -Gelencsér Adél, Balatonszemes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése