2015. november 24., kedd

Kanga élmény versbe szedve :-)


Hédi babát várva,
Kendőt hajkurászva
Szerelembe estem:
Didymosra leltem

Milyen fajtát kérjek?
Néztem a sok képet...
Szemem egy kengurusra tévedt
Melyről írtak sok jót, s szépet​

Megrendeltük másnap,
S mire megjött, már csak
Pár nap telt el, 
S jött az a reggel,
Mikor Hédi bent megunta, 
És a kis fejét kidugta.

Teltek-múltak a hetek,
Hédikém cseperedett,
S én is jobban lettem -
Hordozásba kezdtem

De nagyon fájt a térdem,
És már előre féltem:
Kisbabámat hogy fogom 
Majd vinni így a hátamon?

Futni biztosan nem tudok
De vajon mit sportolhatok?
És elvesztett alakom 
Visszanyerni hogy fogom?

Jött az ötlet: tényleg!
A kendőn ott a lényeg:

Kangamama és a baba
Együtt járnak mindenhova


Olvasom a kendőszélen
Kangatraining? Ez kell nékem!
Vajon merre találom?
Honlapukon meglátom

Biztosan csak jó messze...
Mennünk kéne Budapestre...
Várpalotán is járhatok?
Ablakunkból ráláthatok! :D

Egyből írtam Krisztának
Két hónapos babámnak
És nekem is jót tenne,
Ha csapatába bevenne

Csütörtökön 10-re mentünk,
S minden héttel nőtt a kedvünk.
Hédi baba alig várja,
Hogy felkösse anyukája,
És együtt mehessenek,
Még szebbek lehessenek

Azóta már nem fáj térdem,
Szebb a hasam, és a férjem
Hétről-hétre mondogatja:
"Milyen csinos édesanya!"
Hédi mosollyal nyugtázza
Egyre fittebb anyukája :)

Ü​zenem a kismamáknak
Kik tetszeni akarnak apának:
Kismamaként sem kell
Otthon ülni minden reggel
Kangára ha eljártok
Szuper popót formáltok! 


ui:

A​pa is szívesen hordozna
De kendőmet kötni nem tudja
Ezért is nagyon örülnénk
Ha a Manducát mi nyernénk :)

​Tóthné ​Szűcs Eszter, Várpalota

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése