2015. november 18., szerda

Rózsa

Kedves Reni! Kedves Anyukák! :-)

Az Én történetem ott kezdődik, hogy 2012. áprilisában felköltöztem Veszprémbe. Egy barátom volt igazán, illetve a kollégák, akikkel jó viszonyt ápoltam.

2014. május 10-én megszületett kisfiam Dominik, aki a szemem fénye. Ezután a kollégák szépen lassan elkoptak, ami érthető a munka és a saját problémák miatt. Egy barátnőm maradt, de Ő szerencsére rendületlenül jött (sajnos időközben Ő elköltözött, de jön, ha tud!). Viszont sajnos kisgyermekes anyukákat nem ismertem, ami miatt eléggé bezárva éreztem magam (hiába mentünk sokat a családhoz). Aztán néhány hónap után a Facebook és némi szerencse segítségével megtaláltam egy régi kollégiumi társamat, akinek nem sokkal idősebb a kisfia, mint az Én Dominikom. :-) Ő hívta fel a figyelmemet, hogy 2015. január 8-án ingyenes nyílt kanga edzés lesz. Innentől megváltozott az én kis életem. :-)



Jelentkeztem, elmentünk, és úgy döntöttem, hogy elkezdjük! :-) Ez volt életem egyik legjobb döntése!!! A mi csütörtöki csoportunk nagyon jól összekovácsolódott.:-) Sőt ki is bővültünk más anyukákkal! 

Nyáron, az első igazi Balatonozásunk alkalmával feltettem Facebookra egy képet, és itt kezdődött az igazi változás. Rengeteg komment és like érkezett, de a legfontosabb, hogy valamelyik társam feldobta az ötletet, hogy mehetnénk együtt is strandolni. Ekkor alakult meg a mi privát csoportunk (beszélgetésünk), ahol a kezdeti strand téma mára teljesen átalakult! 12-en beszélgetünk nap, mint nap bármilyen témában! Ha sikerül összehozni, megyünk mamikimenőre (koncert, mozi, borozás, már akinek :-) ) , ami a "miidőnkké" változott! Megyünk gyerekekkel együtt is sok helyre: játszótér, játszóház, Halász Judit koncert, pizzaparti, vagy akár csak egy babakocsis séta! :-) 

Mind a 12-en másmilyenek vagyunk, és éppen ezért valaki mindig tud tanácsot adni a másiknak, vagy épp lelki támaszt nyújtani, annak, akinek arra van szüksége! :-) A gyerekek is mind más és más, szeretnek együtt játszani, miközben mi tudunk (már amennyire) beszélgetni. :-) 


Lényeg a lényeg:
Számomra a Kangatraining az életet változtatta meg. 
Mondhatom, hogy lettek barátaim, akikkel lehet gyerekes és gyerek nélküli programot szervezni, akikkel megbeszélhetem az éppen aktuális gondjaimat, vagy épp megoszthatom az örömöm, hogy érkezik a kisöcsi! :-) 

És itt kell megköszönnöm a férjemnek, hogy támogatott ebben; Reninek, hogy behozta Magyarországra a Kangát; és nem utolsó sorban Anikó barátnőmnek, hogy elhívott magával a januári nyílt edzésre! :-) 
Nem vagyok egy nagy író, és nem tudok olyan szépen és valasztékosan fogalmazni, mint a mi Annánk, de bízom benne, hogy más otthon ülő anyuka is olvassa a történetem, és nem lesz rest ellátogatni egy nyílt edzésre, majd belevágni az új élményekbe! 

Puszi Mindenkinek! 
Horváth-Galambos Rózsa, Veszprém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése