2017. március 28., kedd

"Sikerült 6 hét alatt helyre hozni a hasizmom (2 ujjnyi volt a szétválás), és az utolsó néhány nehezen leadható kilótól is megszabadultam"

A mi kangás történetünk már közel egy évre nyúlik vissza... Veszprémi rokonok jöttek hozzánk
látogatóba babával, akkor láttam, hogy az anyuka milyen gyorsan milyen csinos lett a szülés után. Tőle hallottam a hordozásról is, és a kangatrainingről is. Mindkettő tetszett :) 

Rögtön a második induló kurzusra sikerült jelentkezni itt Debrecenben, és már a nyílt napon az óra végére eldöntöttem, hogy ide járni szeretnénk. Az oktató megnézte, hogy mekkora mértékű a hasizom szétválás, és ennek megfelelően kellett a gyakorlatokat is végezni. Ekkor volt a kisfiam fél éves, rajtam pedig volt még 2-3 kiló felesleg. A csapat nagyon hamar összeszokott, és igen jó hangulatban teltek az órák, Andinak köszönhetően sokat vigyorogtunk (még a kar és láberősítő gyakorlatok közben is!). Sikerült 6 hét alatt helyre hozni a hasizmom (2 ujjnyi volt a szétválás), és az utolsó néhány nehezen leadható kilótól is megszabadultam. Egyre könnyebben végeztem a gyakorlatokat, és jobb lett a közérzetem. Mostanra pedig feljön a szakközép iskolai ballagós ruhám is :) ... bár már nem sokáig, mert mire teljesen a régi önmagam lettem, nagy örömömre kiderült, hogy állapotos vagyok <3. Az edzést nem hagytam abba, csak az első néhány hétben pihentettem. A trainerem figyel rá, hogy a régi csapatba járhassak, de állapotomnak megfelelő gyakorlatokat végezzek. Így nincs okom rá, hogy otthon bekuckózzak. A kisfiam is jól eljátszik a talajgyakorlatok alatt a barátokkal, jó kis közösség alakult ki. Remélem, hogy jó kondiban maradok így a szülésig, és azt követően hamarabb sikerül ismét formába lendülnöm, Andi segítségével.


Türkné Baku Szilvia - Debrecenből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése