2016. november 24., csütörtök

"Éreztem hogy kell valami mozgásforma ami kimozdít itthonról" - Nóri és Buda

A Kanga tréninggel interneten keresztül ismerkedtem meg 2015. decemberében. Akkor volt a kisfiam három hónapos és éreztem hogy kell valami mozgásforma ami kimozdít itthonról. Rövid keresgélés után találtam rá Gulyásné Erdélyi Nikire, aki tőlünk 40 km-re, Siófokon indított február elején egy kezdő kurzust. Rögtön jelentkeztem, s a kurzust sikeresen el is végeztük. Előtte sokat szédültem, a mozgásnak köszönhetően ez is elmúlt. Niki nagyszerű edző, a csapat is szuper volt, minden hétfőn alig vártam hogy utazzunk és tornázzunk. Buda is imádta, így közösen töltődhettünk fel a Kanga által. Aztán Niki szülési szabira ment, de abban a szerencsében részesültünk hogy Nagy Ágota barátnőm (akivel együtt jártunk Siófokra is) elvégezte a tréner képzést és helyben Tamásiban indított kurzust, így szeptember óta oda járunk. Nekem nagyon sokat adott a Kanga, s záró gondolatként még annyit, hogy a hurci milyen csodákra képes, Budát egy évesen elérte a nem akarok nappal aludni korszak. Felcsatoltam magamra, s a szobában köröztem. Néztem az időt, három perc alatt aludt el. Ez így ment hetekig, nekem sem volt megterhelő s ő is sírás nélkül merült álomba. Ezt is a Kangának köszönhetjük 😍

Hát ennyi lenne a mi történetünk. 

Üdvözlettel:
Nóri és Buda, Tamási

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése