2018. április 25., szerda

"Nem olyan egyszerű 2 kisgyerekkel, de nekem csodás edzőm van, mindig segített"

Lassan 2,5 éve járok kangázni. Azóta mindennapunk része lett, ha tehetjük heti kétszer járunk. 
Nagyon sok barátot szereztünk ez idő alatt, nem csak én, de a gyerekek is. Először a nagylányommal mentünk el Krisztához, majd mikor várandós lettem folytattuk a kangát, idővel Lili Kriszta hátán tornázott. Közben jártam prekangára is. Majd miután megszületett a fiam, már két gyerkőccel jártunk hordozós kangára, babakocsis kangára és kangatrailre is. Ez persze nem olyan egyszerű 2 kisgyerekkel, de nekem csodás edzőm van így mindig segített, nem kellett azért otthon maradnom, mert nem tudtam hova tenni valamelyik gyereket. 
Most várom a harmadik bébinket így még egy jó darabig kangamami maradok. Ha tehetem ajánlom minden kismamának, anyukának, mert nem csak hogy jót lehet mozogni, de a társaság is nagyon jó!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése