2015. december 21., hétfő

Ahhoz hogy visszanyerjem az alakom és mindezt maradandó következmények nélkül, ehhez a Kanga KELL!

Kangatraining, egy facebookos hétfő reggel :) A szoptatós csoportban arra lettem figyelmes, hogy valaki megemlíti, Kangatrainingra jár. Egyből írtam a posztra, hogy ez mi?! Igazából csak egy linket kaptam, de olyannyira elragadott a dolog, hogy a youtube-on az összes ezzel kapcsolatos videót megnéztem, mind Renáta szerepléseit, mind a német Kangás lányokét :) Majd fogtam magam, megkerestem a hozzám legközelebbi helyet és foglaltam is helyet Livinél :) Szentendréről járunk Újpestre azért, hogy Kangázhassunk... 25 km ennyit utazunk, hogy egy vidám, jókedélyű banda részese lehessek. Annyira tetszik a terhesség utáni odafigyelés a testre, hogy a gondolattal is elkezdtem játszani, hogy én is trainer lehessek :)

Annyira fontos dolgot érint, amit sok híres edző teljesen figyelmen kívül hagy! Ahhoz hogy visszanyerjem az alakom és mindezt maradandó következmények nélkül, ehhez a Kanga KELL :-)


Üdvözlettel
Metzger Alexandra, Szentendre


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése