2015. december 9., szerda

Tudjátok, mi az a Kanga? Az nagyon izgi hely: vannak a babák, aki nyugodtan jönnek-mennek ... Mária és Kamilla

Sziasztok!

Kamilla vagyok. Mit is kell tudni rólam? Háát… pici vagyok, nagyon kíváncsi, épp mostanában fedezem föl a lakást, meg a tesóm játékait. Vele szeretek a legjobban játszani, vagy Apuval… ezen még gondolkoznom kell. Ha pedig a sok játékban, hancúrozásban elfáradok, Anyánál szoktam pihenni, ott érzem magam a legnagyobb biztonságban. Anya azt mondta rám egyszer, hogy „tapadókorongos”, de ezt egy cseppet sem bánom, mert tudom, ő is szereti, ha hozzábújok. Mi sétálni is így szoktunk, Anya belebújtat a kendőbe, a fejembe húzza a sapkát (azt nagyon nem szeretem), aztán felvesszük a közös kabátunkat. Így Anya tudja fogni a tesóm kezét is, de többnyire fut utána. Ha nagy leszek, én is úgy akarok szaladni, mint a tesóm, de ahhoz még sokat kell tornáznom. Apropó! Torna. Anya azt mesélte, hogy amikor én még „az ejtőernyőmet készítgettem”, ő esténként szokott tornázni. Mostanában erre szerintem nincs ideje, hiszen nekem este is sokszor hozzá kell bújnom, hogy jól érezzem magam a bőrömben, ezért 2 óránként fölkelek, hogy ellenőrizzem, a közelben van-e. De Anya nem bosszankodik ám emiatt, mert tényleg szereti, ha hozzábújok. A tornát sem kell nélkülöznie, mert szívesen elkísérem Kangára. 


Tudjátok, mi az a Kanga? Az nagyon izgi hely: vannak a babák, aki nyugodtan jönnek-mennek (kúsznak-másznak) a teremben, játékokat csereberélnek, vizes palackokat, táskákat ( J ) hurcibálnak a terem különböző sarkaiba, beszélgetnek, és segítenek az anyukáiknak tornázni. 

Mert ugye vannak az anyukák is, akiknek segíteni kell ám. Ellenőrizni kell őket folyton, hogy szépen végzik-e a gyakorlatot, elég szélesen mosolyognak-e. Mert Anya szeret jó alaposan elfáradni, ha tornázik.

A néni pedig, aki az anyukákat tornáztatja, mindent meg is tesz ezért. A torna elején egy picit mindig táncolunk, vagyis mi, babák, hintázunk anyukáink karjában. Utána Anyuék a talajon tornáznak. Mi is ott vagyunk mellettük, de ha szeretnénk, arrébb is mehetünk, és akár egy másik anyukát is leellenőrizhetünk, hogy például szépen tartja-e a hátát a gyakorlat közben. Később pedig Anya betesz egy szuper kis hordozóba. 

Tudjátok, azelőtt én nem szerettem Anya hátán, csak ott elöl, úgy meg is tudott ölelni engem, de Kangán rájöttem, hogy hátul is egész jó. Ha nézelődni szeretnék, jól kilátok, és aludni is szuperül lehet Anya hátán. Így, amíg Anya tornázik, én általában szunyókálni szoktam, amíg véget nem ér ez edzés. Utána mindig jókedvem van, mert kipihent vagyok, és jó sokat hallgathattam Anya szívverését. Anya, alvás, jó zene, jó (baba)társaság, én ezért szeretem a Kangát. Anya pedig azért szereti, mert így nem kell otthon hagynia, ha tornázni szeretne, jó a(z) (anya)társaság, szereti a jó zenét, szereti, ha minden tagját jól átmozgatják, és szerintem azért is, mert nagyon szereti, ha hozzábújok. J

Bognárné Szabady Mária, Győr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése