2015. december 18., péntek

Kangatraining - ikrekkel - Móni, Hanna és Janka története

Kangatraining - ikrekkel J

Sziasztok!

2014.06.14-én 33 hét 5 napra születtek meg cuki ikerlányaink Hanna és Janka. 42 évesen lettem újra édesanya, mert van egy 21 éves Eszter nevű gyönyörű nagylányom is. J 

A Kanga gondolata először talán 2014. szeptemberben fogalmazódott meg bennem, egy kedves ismerősöm (Niki) ajánlása alapján. Apa a kezdetektől fogva támogatta az ötletet. Eltelt pár hónap, a lányok is megerősödtek, éreztem, hogy most már eljött a mi időnk és 2015. januárban belevágtunk.


Nagy örömmel olvastam Reni email-es válaszát, melyben több lehetőséget is felajánlott számunkra: 

„- hozol még 1 felnőttet - lehet apuka, nagymama, barátnő - ezért nem kérek több pénzt
- két hordozóba tesszük a babákat, egyiket előre, másikat hátra
- átveszem én az egyik kicsit, és egyik babát Te hordozod, a másikat én.
Ezeket a lehetőségeket menet közben váltogathatjuk is :-))” 

Az apával való közös torna nálunk nem kivitelezhető, mivel apa a családfenntartó és ő a foglakozások ideje alatt dolgozik.

A nagyikkal és barátnőkkel való tornázás szintén nem volt megoldható.

Tartottam az új helyzettől. Rengeteg gondolat motoszkált a fejemben. 

Hogyan fog működni? Azt gondoltam, hogy egyedül 2 pici babával a mozgás sem lesz egyszerű feladat, meg mire eljutunk A-ból B-be…. De nem adtam fel. Akartam valami változást, valami újat.

Nem mondom, hogy egyszerű volt a tél kellős közepén két pici babát felöltöztetni és elindulni, de elindultunk.

A felajánlott lehetőségek közül Én Renit választottam. J Első pillanattól kezdve megbíztam benne, rossz érzések nélkül, nyugodt szívvel rábíztam az egyik legdrágább, legféltettebb kincsemet.


 Reni lett Janka lányom kangás pótanyukája. 




A csütörtöki 10:15-ös csapat tagjai lettünk, nagyon szuper, összetartó társaság jött össze:
Rózsa-Dominik, Ibi-Vivike, Ildó-Polli, Dia-Buli, Ziti-Léni, Kriszta-Soma, Bea-Hanna, Szisz-Magor, Andi-Máté, Anna-Don (Dani), Jómagam Mónika - Hanna és Janka 

Velem együtt Hanna és Janka is nagyon sokat kaptunk a kangától. 

A mozgáson kívül sok új barátra tettünk szert, hétről hétre jó újra találkozni egymással.

A kezdetektől számítva majdnem eltelt egy év. Visszatekintve az elmúlt hónapokra nagyon jó döntés volt, hogy azon a bizonyos januári napon elindultunk és belevágtunk. 

Köszönöm Reni! 

Az anyukákkal a kangán kívül is rengeteg közös programot szervezünk:

- játszóterezés
- fricskázás
- kölesgolyó party 
- strandolás
- pizza party
- karácsonyfa dekorációs kézimunka szakkör
- Halász Judit koncert
- játszóház látogatás
- MaKi program (mamikimenő) mozi, beszélgetés stb….
- határ a csillagos ég…..rajtunk múlik mit és mikor J

43 évesen talán Én vagyok Reni csoportjában a legkorosabb, nem tudom, mert eddig erről nem is beszéltünk, nem volt fontos J. Rengeteget tanulok a fiatalabb anyukáktól.

Ja és kedves Kriszta társunk egy véletlen elírásából született meg 43 év után az első becenevem Móki J, amit azóta is büszkén viselek. 

Kedves anyukák, akik otthon vagytok a gyermeketekkel Let's Kanga! Soha nincs késő elkezdeni, nekem elhihetitek! A kor sem akadály! Ikres anyukáknak is szívből ajánlom. Az első lépést nehéz csak megtenni, de megéri. Mindenre van megoldás! 


Fitt anyuka=Boldog baba

Reni köszönöm a sok-sok segítséget, amit kapunk Tőled!

Czövek Mónika, Veszprém


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése