2015. december 11., péntek

Leendő Kanga Anyuka és Kanga-baba története :-)

Szia! Lehet, hogy furcsán fog hangzani a történetem, de gondoltam, szerencsét próbálok. Még soha nem voltam kanga-tréningen, de már nagyon várom az első alkalmat. A fiaim úszásoktatója januárban indítja a nyíregyházi foglalkozásokat. Mindkét fiam igazi hurcibaba. Marcit még másfél évesen is hordoztam, Milán pedig most hat hónapos és rugalmas kendőben csüng rajtam. 

A két fiú között 23 hónap van. Születésük előtt aktívan sportoltam. Futottam és kerékpároztam. Marci születése után próbálkoztam egy másik babás mozgásos programmal (név törölve - TR) de nem volt valami nagy élmény! Aztán újra futni kezdtem, de csak úgy, hogy a férjem közben ott sétált Marcimmal. 

Majd jött Milán és újra abbahagytam minden sportot. Most jelentős pocakra tettem szert és már a környékén sincs a versenyformám. De Milán miatt megérte. Imádom mindkét kis gézengúzomat. De egyre jobban érzem, hogy ideje lenne megmozdulni. Egyetlen nadrágom van, amit fel tudok venni utcára, a többi melegítő vagy leggings. 
A kangát úgy várom, mint egy szuper lehetőséget arra, hogy kicsikémmel együtt jót mulassunk, miközben anya Újra szépen formába lendül. 

Apa pedig újra összerakhatja majd a biciklimet, hogy nyáron együtt kirándulhasson a család!

Vácz Gyüre Rita, Nyíregyháza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése