2015. december 28., hétfő

Elmentünk hát próbaórára, s nagyon bejött... Petra története

Miért a Kanga?

Szülés után 6 hónappal éreztem, hogy ideje lenne elkezdeni mozogni valamit, de rá kellett jönnöm, hogy ez nehezen kivitelezhető, mivel férjem is sokáig dolgozik, nagyszülők is dolgoznak, így rendszeres babamentes mozgásra nincs reális esély. 

Ekkor jött velem szembe a Kanga tréning hirdetés. Kicsit utána olvastam, s rájöttem, hogy ez lehet a nekem való, amennyiben az én kis „örökmozgóm" is így gondolja. Elmentünk hát próbaórára, s nagyon bejött (a zene, a csapat, hangulat, az erősítő gyakorlatok...). A kis örökmozgó is jól érezte magát, nyugodtan tudtam tőle tornázni, majd a hátamon csendben élvezte a tornát (ő csak ritkán alszik el). Rajtam kívül a férjem is örült, hogy ilyen lelkes lettem, s a kislányom is barátkozhat.

Az erősítő gyakorlatoknál időnként a lassan 1 éves gyermekem is szívesen „segít", hogy hatékonyabban végezhessem a gyakorlatokat.



Azóta több anyukát is sikeresen invitáltam erre a mozgásformára.

Pálóczi Petra, Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése