2015. december 29., kedd

"Szülés után is van élet, pici gyermekek mellett is lehet fittnek, és vonzó nőnek lenni." Biri

Dr. Sorok Biri vagyok, jogász. A rendszeres testmozgás gyermekeim születése előtt is része volt a mindennapjaimnak, főként kardio edzést végeztem (futás, kerékpározás) és saját testsúllyal edzettem. Két gyermekem van: fiam 2010.januárjában, kislányom 2014.karácsonyán született.

Nagyfiam születésekor még nem ismertem olyan edzésformát, melyet vele is űzhetek. Állandó segítség hiányában edzeni eljárni nem tudtam, így otthon, amikor a pici aludt, általában DVD-kre tornáztam, ahol nem volt kontroll a gyakorlatok helyes kivitelezése felett, és ha a pici felébredt, akkor bizony az edzést megszakítva izzadtan szaladtam felvenni és megnyugtatni őt. A rectus diastasisról, azaz az egyenes hasizom oldalirányú szétválásáról semmilyen ismeretem nem volt, melynek az eredménye köldöksérv és nehezen regenerálódó hasizom lett. Mindemellett hiányzott egy csapat, ahol a gyermekneveléssel kapcsolatos aggodalmaimat, a bennem zajló lelki változásokat kibeszélhetem, tapasztalataimat kicserélhetem.

Kislányommal voltam várandós, amikor az interneten találkoztam a kangatraininggel, és annak is a babakocsis változatával. A közzétett fotók - mivel a kisfiammal is futottam fél éves kora óta - annyira nagy hatást gyakoroltak rám, hogy elhatároztam, megismerkedem jobban ezzel a sporttal. Az, hogy esetleg én is kangatréner leszek, átfutott a gondolataimon és szerepeltettem a jövőképemben, de nem hittem, hogy képes lehetek rá, ugyanakkor az erőt mégis éreztem magamban, hogy meg tudom csinálni EZT IS, kanga-tréner leszek és megismertetem más anyukákkal is ezt az egyedülálló edzésformát, megismertetem és megszerettetem velük a mozgás örömét és fontosságát. 

Célom az, hogy példát mutatva rávezessem az anyukákat arra, hogy szülés után is van élet, pici gyermekek mellett is lehet fittnek, és vonzó nőnek lenni.

Mindkét terhességem alatt rendszeresen tornáztam, mégis 28 kg súlytöblettel zártam, így nem volt kérdés, hogy gyors, jótékony, egyben hatékony megoldás kell. 

Kismamaként vettem részt a képzésen, elsajátítottam a várandósság és a szülés anatómiáját, babaelsősegély oktatáson vettem részt. 

Szuper jó hangulatban, kedvenc zenéinkre tornázunk, azonos helyzetben lévő anyukákkal és babáikkal. Ez a torna valóban megizzaszt, ugyanakkor energiával tölt fel. Itt nincs szükség bébiszitterre, és az eredmény a párunknak, a férjünknek is tetszik, tehát a Fitt mama, Boldog baba, Büszke apuka programot sikerült Keszthelyen is életre keltenem.


A képzés elvégzése után egy év telt el, hogy minden vizsgát sikerült teljesítenem, és a családom maximális támogatásával a kezdő Kanga kurzust októberben kezdtem azonnal két csoporttal, és a nagy sikerre való tekintettel, novemberben plusz egy csoportot tudtam indítani.A sikeremhez nagyban hozzájárult az oktatóm, Tőkés Renáta, és a Kangatraining Magyarország minden nemű támogatása, és a csoport társaim segítsége, akikkel a mai napig tartjuk a kapcsolatot és segítjük egymást mindenben amiben csak tudjuk. 

Az anyukáim, a keszthelyi Kanga mamik nagyon kedvesek es vidámak, minden anyuka és babája boldogan jönnek az óráimra, nagyon jó és ügyes csapat alakult ki, a babák pedig a hónapok alatt szinte a kezeink között ill. a hátunkon nőttek fel. Van a csapatban okleveles aromaterapeuta, gyógyszerész, tolmács és fordító, van aki cuki babatextileket varr vagy más adamo hintát, minden anyuka jó valamiben!

Hétről-hétre egyre közelebb kerülnek egymáshoz a Kanga mamák és a Kanga babák is!



Imádom a Kangát, legjobban azt imádom benne hogy örömet szerezhetek másoknak!

Néhány visszajelzés, amit most kaptam a karácsonyi Kanga buli után:

"Köszönjük szépen, hogy Bencussal kangázhatunk és sok szupi anyukát ismerhettünk meg a csodás babáikkal együtt. Biri te egy csodás ember és anyuka vagy nagyon szeretünk Szibivel együtt. Nagyon jól csinálod, sok erőt kívánok hozzá továbbra is. "

"Nagyon jól érezzük magunkat veletek, Biri szerintem egy nagyon jó kis sportot találtál és teljesen neked való! Továbbra is sok boldog Kanga órát és anyukát - kisbabát kívánok neked az órákra !"

"Köszönjük a gondoskodást, a gondolatot és a megvalósítást, a beszélgetéseket és a mosolyokat!!! Olyan jó hogy van ez a kis csapat !"

Szibilla a kislányom karácsonykor lesz egy éves, a legjobb munkatárs :))) köszönöm neki, hogy partner ebben a tevékenységemben és szórakoztató is emellett, érződik hogy jól érzi magát ebben a közegben, ahogy a többi babóca is, az anyukák is, na és persze jómagam is. Számomra ugyanolyan felemelő kisgyermekes anyukaként, hogy jó társaságban lehetek, és a babámmal együtt mozoghatok. A hordozás pedig felemelően csodás dolog mindkettőnknek.

Hát ezekért csinálom! Kedves, szuper, mosolygós és fitt Kanga mamák és boldog babák! ÉRTETEK CSINÁLOM!!!!
Nekem ez a mindennapi szupim!!!! Köszönöm !!!

Dr. Sorok Biri, Keszthely





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése