2015. december 20., vasárnap

...már akkor tudtam, hogy igen, EZ kell nekem... Mariann története

Kanga=mozgás, tánc, vidámság, feltöltődés,kapcsolati háló, információk, gyereknevelés, egyszóval minden, ami a hozzátartozik a kisgyermekes anyai léthez.

Egészen gyerekkorom óta fontos része volt életemnek a mozgás, rengeteg sportágban kipróbáltam magam, de leginkább az igazán nőies sportok voltak a kedvenceim, mint a társastánc majd később a hastánc. Lányom születése után költöztünk ki Budapestről Veresegyházra, és sajnos a nagyszülők távolsága, a segítség hiánya eléggé bekorlátozta a lehetőségeimet a mozgás terén. Nagyjából a nagy sétákkal ki is merült a napi mozgásmennyiség, ami sajnos a terhesség során felszedett plusz kilókon nem segített, és ez szépen rányomta a bélyegét a hangulatomra is. 

Tavaly áprilisban, kisfiam megszületése után találkoztam először a Kangával Edit révén. Első alkalommal csak külső szemlélőként, mert még csak 5 hetesek voltunk, de már akkor tudtam, hogy igen, EZ kell nekem; ezért azonnal jelentkeztem is a 8 alkalmas kurzusra. 

Újra mozoghattam, kisgyerekes anyukákkal találkozhattam, megtanultam és megszerettem a hordozást, pozitív energiával töltődtem fel, és nem kellett logisztikáznom és aggódnom, hogy kire hagyjam a babámat. 

A testem is átalakult, és újra feszes és izmos lettem, újra NŐ-nek éreztem magam, és ezt a férjem is észrevette! 

Annyira megtetszett a Kanga, hogy tavaly év végén én is elvégeztem a Trénerképzést, ahol komoly elméleti és gyakorlatik képzést kaptunk leendő trénertársaimmal, és azóta már két helyen is igyekszem átadni azt az érzést az anyukáknak és a babájuknak, amit én egykoron Editnél átéltem. Végre találtam valami olyat, amit mindig is akartam csinálni! Úgy tudok segíteni anyukákanak, hogy közben én is feltöltődök, mozgok, formába hozom magam, adok, de még többet kapok! A családom szerint még a ráncaim is kisimultak :--), és látszik, hogy imádom, amit csinálok. 

Ha valami miatt szomorú vagyok, vagy egy nehéz éjszaka van mögöttünk és nehezen indul a nap, akkor is tudom, hogy van valami a napban, ami segíteni fog és feldob, vagy legalább arra a néhány órára elfeledteti velem a gondokat és szárnyalhatok – ez a KANGA. Az az empátia, szeretet és figyelmesség, ami minden egyes anyukából felém és egymás felé is irányul, felemelő érzés, és óra után mindig kicserélve érzem magam. A hangulat egyszerűen frenetikus, sokat nevetünk, poénkodunk, főleg azon ha néha nyújtásnál összekeverem a végtagjaimat. :-)



Sajnos időközben a kisfiam is „nagyfiú” lett és kinőtte a Kangát, így most már leginkább a hordozós babámmal tornázok, vagy az egyik ikres anyukám egyik picuriját „kapom meg” és olyankor újra átélhetem azt a csodálatos érzést amikor egy aprócska test megnyugodva szuszog a hátamon, miközben én keményen dolgozom. :-)

Ez alatt az egy év alatt, mióta trénerkedem rengeteg új barátot, receptet, finomságokat, ötletet, tapasztalatot, élményt köszönhetek és egy igazán klassz kis közösségnek lehetek a része, itt helyben és virtuálisan is a trénercsapatban! 
Csak azt tudom mondani, aki még nem próbálta nem is tudja mit hagy ki! :-)

Let’s Kanga!

Halmosné Minczér Mariann, Veresegyház


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése