2015. december 10., csütörtök

...az a sok szeretet, amit az órákon az Anyukáktól és Babáiktól kapok... - Emese

Hogy miért is a Kanga? ;)

Az én történetem úgy kezdődött, hogy a 3 tündéri lányom születése után, lassan 7 otthon töltött évvel a hátam mögött jó ideje motoszkált az agyamban, hogy hogyan is tovább, ha vége ezeknek a különleges és gyönyörű babázós éveknek. Kicsit már kétségbeesve törtem a fejem, hogy mihez is fogok kezdeni. Egy rövid meditáció után leültem a gép elé és bogarászni kezdtem a neten. Egyszer csak beugrott egy kép Renivel és a hirdetéssel, melyen éreztem, nekem szól! „Légy Te is Kanga-tréner! ”Húú mondom mi is ez? Utána olvastam és rögtön megtetszett! Levelezésbe kezdtem Renivel és megkaptam a tájékoztató infókat! Az eszem megálljt parancsolt, hogy nehogy beleugorjak valamibe, amiről igazából azt sem tudom mi, bár nagyon tetszik! 

Veszprémben Reninél épp volt egy nyílt óra, melyre bejelentkeztem és barátnőmet beszervezve lányainkkal leautóztunk, hogy kipróbáljuk! Néhányan furcsállották, hogy Veszprémig megyünk tornázni, de én belül tudtam és éreztem, hogy jó az irány! :-)

Az óra után nagyon jó érzés fogott el! Jól éreztem magam, kellemesen elfáradtam, olyan izmokat éreztem meg magamon, melyekről régen nem vettem tudomást és rettentő örömmel töltött el, hogy mindezt úgy, hogy a lányomat nem kellett másra bíznom!

Jelentkeztem a tréner képzésre és elindult a Kanga irány az életemben! Miután egy szuper képzésen résztvettem, (mely minden, de tényleg minden szempontból tanulságos volt számomra) levizsgáztam és belevágtam Budapesten a Kanga-tréning órák tartásába.

Hatalmas volt a lelkesedésem és észrevettem, hogy egyre jobban imádom a Kangát! 

A mozgás, plusz az a sok szeretet, amit az órákon az Anyukáktól és Babáiktól kapok, még a szürkének induló napjaimat is bearanyozzák! 

Nagy örömmel tölt el, hogy látom az Anyukák is mennyire jól érzik magukat és mennyire jól összeszokott kis társaságok, barátságok alakulnak ki az órákon. A jó hangulat és vidámság mellett pedig keményen edzünk és formáljuk magunkat! Sok Anyuka (úgy ahogy én is az elején) meglepődik, mikor megtudja, hogy nem mindegy milyen gyakorlatokkal kezdünk neki az edzésnek a gyermekágy után!



Legnagyobb örömöm mégis az, mikor 3 lányomat látom, hogy csak úgy „játszásból” Kangázni kezdenek! :-)
Mosolyogva és meghatottan figyelem, hogy a szülői példa mennyire ragadós. Mindeközben rettentő hálás vagyok Reninek, a Sorsnak, az Életnek, hogy sikerült egy olyan jó dologra rátalálnom, egy olyan jó dolgot megtanulnom, mellyel csak segíthetek a jövőben Lányaimnak és más Anyukáknak is!



A Kangával a mindennapjaim részévé vált a mozgás. A Kangával megtaláltam az egyensúlyt az életemben, az egyensúlyt a munka és a Család közt! A Kangával nagyon sok mindent kaptam, sok mindent adok és egyszerűen, röviden: IMÁDOM!

Dajka Emese, Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése