2016. január 5., kedd

Az alvás és a Kanga, avagy a mi siker sztorink Lucával :)

Gulyásné Erdélyi Nikoletta vagyok, szeptember óta Siófokon és Balatonföldváron tartok Kanga-edzéseket, azt gondolom,hogy nagyon szerencsés vagyok, hogy egy ilyen nagyszerű dologra találtam rá és volt merszem és kitartásom belevágni és megcsinálni. Rengeteg mindent köszönhetek a Kangának, oldalakon keresztül sorolhatnám,hogy milyen klassz dolgokkal, emberekkel találkoztam ezen rövid időszak alatt. Rengeteg történetet tudnék veletek megosztani, de én most csak egyet szeretnék kiemelni a napi sok-sok szupiból (így hívjuk a többi trénerrel azt a sok csodát amit tőletek anyukáktól és babáktól kapunk :D ) és számomra ez a legnagyobb csoda :-)

Nos az én 22 hónapos leánykám Luca egyáltalán nem a jó alvókájáról volt ismert az első egy évben se éjjel se nappal :D és ezzel a ténnyel azóta tudom,hogy nagyon nem vagyok egyedül :D

Lassan egy éve mikor jelentkeztem a tréner-képzésre Veszprémben, az első dolog amit ajándékba kaptam egy Kangatraining dvd volt, ezelőtt még sosem találkoztam ezzel a mozgásformával csak olvastam, illetve pár perces videót láttam róla. Az egyik nap amikor természetesen szintén nehezen birkóztam meg az én fáradt babámmal, hogy rávegyem egy kis nappali szundira, eszembe jutott, hogy itt a remek pillanat, DVD be, Luca a hordozóba és kezdődhet a móka.

Megmondom őszintén, csodát vártam tőle és képzeljétek a csoda 5 percen belül, azaz két táncos koreográfia után bekövetkezett :D alig hittem a szememnek, hogy az én drágám tátott szájjal alszik rajtam. Annyira boldog voltam, hogy rögtön fotót küldtem róla a veszprémi KangaAnyukáknak, hogy KÖSZÖNÖM a legnagyobb segítséget kaptam tőletek!

A mai napig ezt tartom a legnagyobb dolognak a lányomnál is és az óráimon is, amikor minden babát sikerül elaltatnom.


Gulyásné Erdélyi Nikoletta, Balatonföldvár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése