2015. december 15., kedd

Kanga történet - APA tollából :-)

Joggal merül fel a kérdés: én vagyok az alkalmas személy, aki a kangáról írjon, úgy, hogy jóformán azt se tudom kik és mit csinálnak ott?

Mégis habozás nélkül mondom, hogy igen! Igen, alkalmas vagyok megítélni, sőt, a legalkalmasabb. 

Ha a tréninget nem is látom, de látom kisfeleségem arcán már előző este, hogy holnap végre kanga! 


Persze, hogy örül, hiszen nem csak, hogy ez az első lehetőség a szülés utáni mozgásra, hanem arra is, hogy végre közösségben legyen, ráadásul kislányunkkal együtt. 

Látom mindkettőjük arcán délután, hogy megvolt a napi mozgás. (Nincs is gond az elalvással.)

Látom, mikor bárhova megyünk, hogy olyan összeszokott rutinnal veszi fel Katus a hordozóba Emesét, mint a legprofibb ejtőernyősök. 

De leginkább az alakján látom a változást, hogy bizonyára nem csak csevegni járnak oda. ;)

Nem is kérdés, hogy szombaton ott a helyem (*Családi Kanga - TR), hogy végre azt is lássam, minek és kinek köszönhetem mindezt! 

Köszönöm! 

Halik Peti, Veszprém


Egy kis plusz a Kanga-Anyától: 

A legjobb mozgásforma az egész családnak, mert mindenki vidám. Ha Anya örül, akkor Emese is örül, és ha ők jól érzik magukat, akkor Apa sem maradhat ki a mosolysorból. :) És ez így megy már 8 hónapja.

Köszönjük, hogy elhoztad „kishazànkba” a Kanga mozgalmat Renka! ;)

Puszik,

Halik család

Ui.: akkor határoztam el magam végleg, hogy Kangán a helyünk, amikor elolvastam Gálffy Anna írását tavasszal. Mindent leírt, ami bennem is zajlott, zajlik is, nap, mint nap, mert ezek az agymanók bizony dolgoznak…;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése